Muotoilevan Palvelunhallinnan käsikirja

Muotoilevan palvelunhallinnan käsikirja on tarkoitettu palveluiden kehityksen, johtamisen ja hallinnan parissa työskenteleville henkilöille tukemaan ja auttamaan päivittäisissä tehtävissä ja haasteissa.

Osta kirja »

Kirja antaa käytännön ohjeita ja vinkkejä, kuinka yleisesti tunnettuja parhaita käytäntöjä, teknologioita ja viitekehyksiä voidaan yhdistellä ja hyödyntää ennen näkemättömällä tavalla palvelutuotannossa. Kirja on Justinin omaa sisältötuotantoa ja se toimii sisäisenä tukidokumenttina myös Justinin omille asiantuntijoille moninaisissa asiakasprojekteissamme.

Kirja on ostettavissa justinshopista vesileimattuna, henkilökohtaisena pdf -tiedostona.

Kirjan sisältö:

  • Muotoilevan Palvelunhallinnan määritelmät
  • Strategia ja palvelujohtaminen
  • Palvelutuotannon arvoketjut
  • Palvelut ja tuotteet
  • Palvelutarjooma ja tuotteistus
  • Palvelusalkku ja palvelun elinkaari
  • Palveluluettelo
  • Palveluiden dokumentointi
  • Palveluarkkitehtuuri
  • Palvelukonfiguraation hallinta
  • Palveluintegraatio
  • Palvelujohtamisen toimisto – SMO
  • Palveluiden hankinta
  • Palveluiden muotoilu ja kehittäminen
  • Palveluiden käyttöönotto ja jalkauttaminen

Kenelle?

  • Palveluomistajat ja palvelupäälliköt
  • Prosessinomistajat ja -päälliköt
  • Palvelu- ja kehitysjohtajat
  • Palvelutuotteistajat ja -suunnittelijat
  • Portfoliomanagerit
  • Palveluliiketoiminnan ja –hallinnan asiantuntijat

Mikäli olet kiinnostunut hankkimaan kirjan organisaation käyttöön, ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Jani Palmu

CEO | Co-Founder | Myynti jani.palmu@justin.fi +358 40 534 7516 Lue henkilöesittely

Aki Lähteenmäki

CPO | Co-Founder al@justin.fi +358 50 5066 806 Lue henkilöesittely

Aiheeseen liittyvää sisältöä