Towards better service!

JustIn is the first Creative Service Management consultancy company in Finland. Experienced service management professionals design service factories to produce the best possible service experience for their customers. JustIn is an independent consultancy company. This means we are technology and vendor neutral.

HERO expert services

We at JustIn are here to help you to find the best possible service experience for your internal and external customers. Our experts are at your service for assignments of all sizes.

Service packages

Our service packages are tailored to support our customers in service development.

Training

JustIn provides tool independent and practical training.

Stories

  • Uusia tuulia ja laajennettua tajuntaa

    Siirryin vuoden vaihteessa suuresta, 13 000 hengen organisaatiosta JustIniin missä meitä työskentelee 7 henkilöä. Iso syy vaihdokseeni oli saada ...

    Lue lisää

    07.02.2017

  • Two sides of Service Catalogs – and why both are important?

    What does “Service Catalog” mean to you? Is it part of your business service portfolio or just a list of “things” you can order from self-serv...

    Lue lisää

    16.12.2016

  • IT4IT – Valoa pimeään

    Tiedän, etten ole ainoa, joka on törmännyt uransa aikana parhaisiin käytäntöihin ja viitekehyksiin liittyvään dilemmaan: ne sisältävät kons...

    Lue lisää

    03.10.2016

  • "One thing I constantly feel is missing is the Service Management side of the equation." #palvelunhallinta #ITSMhttps://t.co/aZxZYGnasj

    22.02.2017

  • With the advent of (Robotic) Process Automation, (IT Operations) Automation, (Industrial) Internet of Things, Service Integration and Management, the importance of the internal and external APIs has been steadily rising. One thing I constantly feel is missing is the Service Management side of the equation.

    Lue lisää

    22.02.2017

  • “And please keep it short!” @huusoksa heard you say and still he wrote this massive article! #IT4IT #ServiceNowhttps://t.co/d1zKYEB1NN

    20.02.2017

  • If you are interested in discussing IT4IT or supporting tooling or architectural concerns do not hesitate to contact us.

    Lue lisää

    20.02.2017

  • How cool is that! Today we have received accreditation from The Open Group to train IT4IT Foundation. Proud to be the first in Finland! Stay tuned and check www.oppia.fi for the training dates. #IT4IT

    Lue lisää

    17.02.2017

  • How cool is that! Proud to be the 1st in Finland! #IT4IT https://t.co/h1UsJdHyxi

    17.02.2017

  • 14.02.2017

  • JustIn etsii uusia ystäviä! Sykkiikö sinunkin sydämesi palvelukonsepteille, vuorovaikutukselle ja ihmisille? Palvelumuotoilija, hae meille töihin!

    Lue lisää

    14.02.2017

  • Ilmoittaudu @itSMFFinland aamiaiselle to 16.2. Aiheena haastavat tilanteet asiakas-toimittaja -ympäristöissä.… https://t.co/FMyqtybeeb

    13.02.2017

  • Muista ilmoittautua itSMF:n aamiaisseminaariin Hotelli Scandic Simonkenttään torstaina 16.2.2017. Meidän Millan puheenvuorossa on aiheena haastavat tilanteet asiakas-toimittaja -ympäristöissä otsikolla Firefighter, superwoman or just normal IT manager? Ilmoittaudu aamiaiselle!

    Lue lisää

    13.02.2017

  • JustIn kouluttaa käytännön konfiguraatiohallintaa. Varaa paikkasi! #palvelunhallinta
    https://t.co/SSmdof0Sa0 https://t.co/zDikB3yUbN

    10.02.2017

  • JustIn kouluttaa käytännön konfiguraatiohallintaa. Kokeneet kouluttajamme käyvät eri näkökulmista läpi, mitä onnistunut konfiguraatiohallinnan käyttöönotto organisaatiossasi edellyttää. Jos haluat ehtiä vielä Mikko Juolan koulutukseen 23.2.2017, ota yhteyttä.

    Lue lisää

    10.02.2017

  • Service Portfolio and Business Service Catalog gives structure and ownership to basically everything else.… https://t.co/Mto9hLJotP

    09.02.2017

  • “Service Portfolio and Business Service Catalog gives structure and ownership to basically everything else”, says Service Architect Mikko Juola. Read more!

    Lue lisää

    09.02.2017

  • Meidän Milla itSMF:n aamiaissemmassa to 16.2. aiheenaan haastavat tilanteet asiakas-toimittaja -ympäristöissä.… https://t.co/Y3p4m7jxCO

    08.02.2017

  • Meidän Millalla on puheenvuoro itSMF:n aamiaisseminaarissa torstaina 16.2.2017 hotelli Scandic Simonkentässä. Aiheena on haastavat tilanteet asiakas-toimittaja -ympäristöissä otsikolla Firefighter, superwoman or just normal IT manager? Ilmoittaudu aamiaiselle!

    Lue lisää

    08.02.2017

  • ”Muotoileva palvelunhallinta auttaa yhdistämään palvelun tuotantokoneiston sekä palvelun suunnittelun ja konseptoinnin toimivaksi kokonaisuudeksi”, kirjoittaa Milla Kuosmanen. Lue koko postaus!

    Lue lisää

    07.02.2017

  • Varaa paikkasi JustInin #IT4IT-kursseille. Kurssipäivät varmistetaan osallistujille myöhemmin.… https://t.co/tDkN7IJEH2

    06.02.2017

  • Ennakkoilmoittautuminen JustInin IT4IT-kurssille on käynnissä. Koulutuksia tullaan järjestämään useita, kurssipäivät varmistetaan osallistujille myöhemmin. Varaa paikkasi!

    Lue lisää

    06.02.2017

  • Firefighter, superwoman or just normal IT manager? @MillaKuosmanen @itSMFFinland'in aamiaisella 16.2. Osallistu!… https://t.co/8DG1WLw4k8

    03.02.2017

  • Olen kohdannut erilaisia haastavia tilanteita asiakas-toimittaja-ympäristöissä. ItSMF:n aamiaisseminaarissa kerron kokemuksistani keskittyen erityisesti siihen, miten tilanteista on selvitty. Olen luokitellut tapaukset seuraavasti:

    1. Relationship problems,
    2. Green SLA & red Customer satisfaction,
    3. Red SLA’s, red Customer satisfaction.

    Tervetuloa keskustelemaan aiheesta hotelli Scandic Simonkenttään to 16.2. alkaen kello 8.30!

    Lue lisää

    03.02.2017

Justin Group Oy

Lars Sonckin kaari 12
02600 ESPOO – FI
Business ID: 2689936-8

info@justin.fi

Contact us »

Contact us

Loading

How we can help you?

Fields marked with an * are required

Subscribe to JustIn newsletter

Fields marked with an * are required