Kohti parempaa palvelua!

JustIn on Suomen ensimmäinen palvelunhallinnan muotoiluun keskittynyt asiantuntijayritys. Kokeneet palvelunhallinnan ammattilaiset muotoilevat palvelutehtaat tuottamaan parasta mahdollista asiakkaan palvelukokemusta. JustIn on teknologioista ja toimittajista riippumaton asiantuntijayritys.

Palvelut

Blogit

  • IT4IT – Muillekin kuin arkkitehdeille

    Mistä IT4IT:ssä on kyse? Vapaamuotoisesti englannista kääntäen: ”IT4IT on standardi referenssiarkkitehtuuri ja arvoketjuperusteinen operoin...

    Lue lisää

    02.03.2017

  • Two sides of Service Catalogs – and why both are important?

    What does “Service Catalog” mean to you? Is it part of your business service portfolio or just a list of “things” you can order from self-serv...

    Lue lisää

    16.12.2016

  • Konfiguraationhallinta ja CMDB

    Tässä useammasta videoblogista koostuvan sarjan neljännessä ja viimeisessä osassa Aki kertoo konfiguraationhallinnasta ja konfiguraationhallinnan...

    Lue lisää

    13.08.2018

  • Palveluorganisaatioksi 5 minuutissa

      Jos saisit 5 minuuttia aikaa muuttaa organisaationne palveluorganisaatioksi niin mitä tekisit? Reilu kuppi kahvia ja luovia istuntoja think-ta...

    Lue lisää

    05.04.2018

  • Erinomaista asiakaskokemusta ei luoda lonkkalaukauksilla

    Erinomaisen tai hyvän asiakaskokemuksen kehittäminen on monelle palveluita tarjoavalle organisaatiolle ajankohtainen tavoite. Eikä ihme – elämme...

    Lue lisää

    08.02.2018

  • Mikä on tuotekatalogi?

    Tuotekatalogi sekoitetaan usein keskenään palvelukatalogin kanssa. Tämä ei ole ihme sillä niillä on paljon yhteistä. Tässä useammasta videobl...

    Lue lisää

    08.02.2018

  • RESEPTI PAREMMALLE PALVELULLE

    Palveluista on nykyään paljon puhetta. Palvelut ovat nyt digitaalisia. Palveluiden asiakaskokemuksen kehittäminen on tosi tärkeää. Ja palveluita...

    Lue lisää

    14.12.2017

  • Paluu juurille: 11 oppia IT-palvelutehtaasta ja rahantekokoneesta – OSA 3/3

    Tuotteistamisessa ollaan lähes aina tekemässä uutta. Uusi on usein tuntematon. Miten voi määritellä ja mitata tuntematonta? Miten voi arvioida s...

    Lue lisää

    28.09.2017

  • Paluu juurille: 11 oppia IT-palvelutehtaasta ja rahantekokoneesta – OSA 2/3

    Jokaisen talousjohtajan ja Lean-ajattelijan kauhu on luova johtaja, luova tehtaantyöntekijä ja kärjistetysti luova palomies. Ilman luovuttaa ei kui...

    Lue lisää

    28.09.2017

  • Paluu juurille: 11 oppia IT-palvelutehtaasta ja rahantekokoneesta – OSA 1/3

    Tämä on ensimmäinen osa kolmiosaisesta blogisarjasta, joka kertoo palvelumuotoilun käytännön haasteista ja opeista Pekka Järveläisen uran varr...

    Lue lisää

    28.09.2017

  • Palveluluettelo ja palvelupyyntökatalogi

    Tässä useammasta videoblogista koostuvan sarjan toisessa osassa Aki kertoo palvelulettelosta ja palvelupyyntökatalogista, mitä ne tarkoittavat kä...

    Lue lisää

    04.09.2017

  • Palveluportfolio, katalogit ja digitaalisten palveluiden tuottaminen

    Tässä useammasta videoblogista koostuvan sarjan ensimmäisessä osassa Aki kertoo palveluportfoliosta, mitä se tarkoittaa ja mihin sitä voi hyödy...

    Lue lisää

    03.09.2017

  • Muotoilija mukaan ratkaisujen kehittämiseen

    Jo yhä useammassa yrityksessä muotoilijoita otetaan mukaan eri alojen suunnittelutiimeihin ja näin on myös meillä JustInilla. Toimin palvelumuoto...

    Lue lisää

    28.06.2017

  • Asiakkaan kokemus: ”TOTTAKAI SEN PITÄÄ SISÄLTYÄ!”

    Muistattehan vuosien takaisen kohun helsinkiläisestä ravintolasta, joka laskutti vesijohtovedestä? Tässä kyseisessä tapauksessa asiakkaalla oli ...

    Lue lisää

    03.05.2017

  • IT4IT – Palveluiden selkäranka käytännössä (osa 1)

    IT4IT:n mukaan ”palvelun selkäranka” (Service Model Backbone) kuvaa palvelun eri muodot ja vaiheet palvelukonseptista käyttöönotetuksi...

    Lue lisää

    17.04.2017

  • KPIs for API Service Level Agreement

    In my previous blog post I wrote about the absence of Service Level Agreements in the average Business to Business integration and in the business use...

    Lue lisää

    06.03.2017

  • Service Management, or lack thereof, in B2B APIs

    With the advent of (Robotic) Process Automation, (IT Operations) Automation, (Industrial) Internet of Things, Service Integration and Management,  th...

    Lue lisää

    17.02.2017

  • To API, or not to API?

    I agree, ”cheap shot to copy and alter the Bard’s work”. Specifically for something as simple as my blog entry, but I could not stop...

    Lue lisää

    11.11.2016

  • Does ServiceNow support IT4IT Reference Architecture? – Part 1

    With IT4IT recently trending in the various feeds I follow, not least because of my colleague Aki Lähteenmäki contributing to those feeds, I thought...

    Lue lisää

    01.11.2016

  • IT4IT – Valoa pimeään

    Tiedän, etten ole ainoa, joka on törmännyt uransa aikana parhaisiin käytäntöihin ja viitekehyksiin liittyvään dilemmaan: ne sisältävät kons...

    Lue lisää

    03.10.2016

  • When customer experience and processes collide

    I’ve been a JustIn employee for three weeks now, or JustIna, as you might call me 😉 I welcome you all with me to a Journey of better customer exp...

    Lue lisää

    09.04.2016

  • Discussion: Definition of Service and Service Catalogs

    This is a discussion between Aale Roos and Aki Lähteenmäki. We met some time ago and we discussed ITSM matters. We got to know each other many year...

    Lue lisää

    11.03.2016

  • Are you an Artist? We are!

    The word “artist”, specifically when translated to my native language Finnish (“artisti” or “taitelija”), evokes a mental image of a paint...

    Lue lisää

    10.01.2016

  • Raiders of the Lost Service Description

    A while back I had my key note speech at the ITSM Työkalupäivät (=tooling day) event in Helsinki. The red thread of the speech was to share my exp...

    Lue lisää

    24.11.2015

Justin Group Oy

Lars Sonckin kaari 12
02600 ESPOO – FI
Y-tunnus: 2689936-8

info@justin.fi

Ota yhteyttä »

Ota yhteyttä

Loading

Kuinka voimme auttaa?

Fields marked with an * are required

Tilaa JustInin uutiskirje

Fields marked with an * are required