Kohti parempaa palvelua!

JustIn on Suomen ensimmäinen palvelunhallinnan muotoiluun keskittynyt asiantuntijayritys. Kokeneet palvelunhallinnan ammattilaiset muotoilevat palvelutehtaat tuottamaan parasta mahdollista asiakkaan palvelukokemusta. JustIn on teknologioista ja toimittajista riippumaton asiantuntijayritys.

Palvelut

Blogit

  • IT4IT – Muillekin kuin arkkitehdeille

    Mistä IT4IT:ssä on kyse? Vapaamuotoisesti englannista kääntäen: ”IT4IT on standardi referenssiarkkitehtuuri ja arvoketjuperusteinen operoin...

    Lue lisää

    02.03.2017

  • Two sides of Service Catalogs – and why both are important?

    What does “Service Catalog” mean to you? Is it part of your business service portfolio or just a list of “things” you can order from self-serv...

    Lue lisää

    16.12.2016

  • 3 haastetta ja 3 oppia sähköisen palvelukatalogin implementoinnista

    Digitalisaatio tuo uutta kilpailua palvelualalle ja kohtaamme isoja haasteita kun vanhat ”titanicit” pitää muuntaa moderneiksi palvelute...

    Lue lisää

    24.09.2018

  • Johtaaksesi tiedolla sinun pitää johtaa tietoa

    Hannu huomasi puristavansa älypuhelinta korvallaan tahattoman kovaa. – Sanotko siis, ettemme oikeasti pysty raportoimaan maksullisia sovelluksi...

    Lue lisää

    28.08.2018

  • Konfiguraationhallinta ja CMDB

    Tässä useammasta videoblogista koostuvan sarjan neljännessä ja viimeisessä osassa Aki kertoo konfiguraationhallinnasta ja konfiguraationhallinnan...

    Lue lisää

    13.08.2018

  • Palveluorganisaatioksi 5 minuutissa

      Jos saisit 5 minuuttia aikaa muuttaa organisaationne palveluorganisaatioksi niin mitä tekisit? Reilu kuppi kahvia ja luovia istuntoja think-ta...

    Lue lisää

    05.04.2018

  • Erinomaista asiakaskokemusta ei luoda lonkkalaukauksilla

    Erinomaisen tai hyvän asiakaskokemuksen kehittäminen on monelle palveluita tarjoavalle organisaatiolle ajankohtainen tavoite. Eikä ihme – elämme...

    Lue lisää

    08.02.2018

  • Mikä on tuotekatalogi?

    Tuotekatalogi sekoitetaan usein keskenään palvelukatalogin kanssa. Tämä ei ole ihme sillä niillä on paljon yhteistä. Tässä useammasta videobl...

    Lue lisää

    08.02.2018

  • RESEPTI PAREMMALLE PALVELULLE

    Palveluista on nykyään paljon puhetta. Palvelut ovat nyt digitaalisia. Palveluiden asiakaskokemuksen kehittäminen on tosi tärkeää. Ja palveluita...

    Lue lisää

    14.12.2017

  • Paluu juurille: 11 oppia IT-palvelutehtaasta ja rahantekokoneesta – OSA 3/3

    Tuotteistamisessa ollaan lähes aina tekemässä uutta. Uusi on usein tuntematon. Miten voi määritellä ja mitata tuntematonta? Miten voi arvioida s...

    Lue lisää

    28.09.2017

  • Paluu juurille: 11 oppia IT-palvelutehtaasta ja rahantekokoneesta – OSA 2/3

    Jokaisen talousjohtajan ja Lean-ajattelijan kauhu on luova johtaja, luova tehtaantyöntekijä ja kärjistetysti luova palomies. Ilman luovuttaa ei kui...

    Lue lisää

    28.09.2017

  • Paluu juurille: 11 oppia IT-palvelutehtaasta ja rahantekokoneesta – OSA 1/3

    Tämä on ensimmäinen osa kolmiosaisesta blogisarjasta, joka kertoo palvelumuotoilun käytännön haasteista ja opeista Pekka Järveläisen uran varr...

    Lue lisää

    28.09.2017

  • Palveluluettelo ja palvelupyyntökatalogi

    Tässä useammasta videoblogista koostuvan sarjan toisessa osassa Aki kertoo palvelulettelosta ja palvelupyyntökatalogista, mitä ne tarkoittavat kä...

    Lue lisää

    04.09.2017

  • Palveluportfolio, katalogit ja digitaalisten palveluiden tuottaminen

    Tässä useammasta videoblogista koostuvan sarjan ensimmäisessä osassa Aki kertoo palveluportfoliosta, mitä se tarkoittaa ja mihin sitä voi hyödy...

    Lue lisää

    03.09.2017

  • Muotoilija mukaan ratkaisujen kehittämiseen

    Jo yhä useammassa yrityksessä muotoilijoita otetaan mukaan eri alojen suunnittelutiimeihin ja näin on myös meillä JustInilla. Toimin palvelumuoto...

    Lue lisää

    28.06.2017

  • Asiakkaan kokemus: ”TOTTAKAI SEN PITÄÄ SISÄLTYÄ!”

    Muistattehan vuosien takaisen kohun helsinkiläisestä ravintolasta, joka laskutti vesijohtovedestä? Tässä kyseisessä tapauksessa asiakkaalla oli ...

    Lue lisää

    03.05.2017

  • IT4IT – Palveluiden selkäranka käytännössä (osa 1)

    IT4IT:n mukaan ”palvelun selkäranka” (Service Model Backbone) kuvaa palvelun eri muodot ja vaiheet palvelukonseptista käyttöönotetuksi...

    Lue lisää

    17.04.2017

  • KPIs for API Service Level Agreement

    In my previous blog post I wrote about the absence of Service Level Agreements in the average Business to Business integration and in the business use...

    Lue lisää

    06.03.2017

  • Service Management, or lack thereof, in B2B APIs

    With the advent of (Robotic) Process Automation, (IT Operations) Automation, (Industrial) Internet of Things, Service Integration and Management,  th...

    Lue lisää

    17.02.2017

  • To API, or not to API?

    I agree, ”cheap shot to copy and alter the Bard’s work”. Specifically for something as simple as my blog entry, but I could not stop...

    Lue lisää

    11.11.2016

  • Does ServiceNow support IT4IT Reference Architecture? – Part 1

    With IT4IT recently trending in the various feeds I follow, not least because of my colleague Aki Lähteenmäki contributing to those feeds, I thought...

    Lue lisää

    01.11.2016

  • IT4IT – Valoa pimeään

    Tiedän, etten ole ainoa, joka on törmännyt uransa aikana parhaisiin käytäntöihin ja viitekehyksiin liittyvään dilemmaan: ne sisältävät kons...

    Lue lisää

    03.10.2016

  • When customer experience and processes collide

    I’ve been a JustIn employee for three weeks now, or JustIna, as you might call me 😉 I welcome you all with me to a Journey of better customer exp...

    Lue lisää

    09.04.2016

  • Discussion: Definition of Service and Service Catalogs

    This is a discussion between Aale Roos and Aki Lähteenmäki. We met some time ago and we discussed ITSM matters. We got to know each other many year...

    Lue lisää

    11.03.2016

Justin Group Oy

Lars Sonckin kaari 12
02600 ESPOO – FI
Y-tunnus: 2689936-8

info@justin.fi

Ota yhteyttä »

Ota yhteyttä

Loading

Kuinka voimme auttaa?

Fields marked with an * are required

Tilaa JustInin uutiskirje

Fields marked with an * are required