Enfo – ”Ei tästä voi asiakaskokemusta laittaa paremmaksi”

”Ei tästä voi asiakaskokemusta laittaa paremmaksi”

Enfo Oy on vuonna 1964 perustettu pohjoismainen yhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen liiketoimintalähtöistä konsultointia ja erityyppisiä IT-palveluita. He ovat tehneet palvelunhallinnan muotoiluun erikoistuneen Justin kanssa yhteistyötä vuoden 2017 lopusta lähtien. Kokemukset ovat olleet erinomaisia.

Yhteistyö alkoi Enfon lisäresurssitarpeesta. He tarvitsivat palvelunkehitystä niin monella osa-alueella, että apuun tarvittiin uusi kumppani.

– Justinin palvelunkehittäjät tulivat sekä auttamaan palvelunkehittämismallin kanssa, että antamaan hyviä vinkkejä siitä, miten meidän pitäisi kehittää palvelujamme edelleen, Pete Nieminen kertoo. Hän vastaa muun muassa Enfon tietohallinnosta sekä pilviliikennetoiminnan kehityksestä.

Poikkeuksellista asiakaspalvelua

Justinin osaaminen vakuutti Enfon siinä määrin, että tarjouskilpailua ei tarvittu lopulta lainkaan.

– Lähestyminen, osaamismallit ja matriisit olivat tosi vakuuttavia. Kyllä Justin oli tosi ylivertainen. Heillä on lisäksi todella hyvä maine. Moni entinen kollegani oli kehunut, että siellä asiat osataan, Nieminen kertoo.

Erityistä kiitosta Justin saa asiakaspalvelun tasostaan.

– Se on henkilökohtaista, laadukasta, huomaavaista ja asiakkaan tarpeisiin räätälöityä. He mukautuvat tarpeisiimme ja aikatauluihimme. Justinin asiakkaana tuntee itsensä arvokkaaksi. Ei tästä voi asiakaskokemusta laittaa paremmaksi, Nieminen kehuu

Tuloksena huomattava ajansäästö

Tärkeintä yhteistyössä on ollut lopulta se, että Enfo voi Justinin tarjoamien palveluiden avulla keskittyä täysillä omaan ydinliiketoimintaansa.

– Olemme halunneet, että kehittämistyö ei saa olla pois asiakastyöstä tai palvelun laadusta. Väitän, että ilman Justinia olisimme saaneet aikaan saman lopputuloksen, mutta todella paljon hitaammin. Tämä olisi samalla ollut pois jostain muualta. Aika on alallamme kuitenkin aika kallista, Nieminen päättää.