Siirry suorittajasta arvon tuottajaksi! Tämä koulutus tarjoaa liiketoimintalähtöisen näkökulman palvelujohtamiseen, jossa painopiste on palvelullistumisen hyödyntämisessä strategisena kilpailuetuna. Päivän aikana osallistujat oppivat, miten palvelut voidaan asemoida osaksi liiketoimintastrategiaa, miten palvelusalkkua hallitaan tehokkaasti ja miten palveluiden elinkaari nivoutuu arvoa tuottaviin prosesseihin.
Koulutus tarjoaa sinulle ja organisaatiollesi seuraavat hyödyt:
Kyky johtaa asiakas- ja työntekijäkokemusta rinnakkain
Työkalut palveluprosessien ja laadunhallinnan kehittämiseen
Valmiudet johtaa muutosta ja innovointia palveluympäristössä
Näkemys ekosysteemien ja arvoverkostojen johtamisesta
Digitaalinen palvelukatalogi – Palvelujen Johtaminen -koulutus yhdistää teoriaa ja käytäntöä: osallistujat pääsevät työskentelemään konkreettisten harjoitusten parissa, kuten palvelustrategian määrittely, palvelusalkunhallinnan tavoitteiden asettaminen ja elinkaaren vaiheiden tunnistaminen. Tämä ei ole pelkkää oppimista – tämä on muutosmatka kohti vaikuttavampaa palvelujohtamista.
Koulutustoteutukset ja -sisältö?
Päivän mittainen koulutus sisältää luentomuotoisen opetuksen lisäksi harjoitustehtäviä ja kouluttajan fasilitoimaa keskustelua. Luento-osiossa käsitellään seuraavat asiat:
Palveluliiketoiminta ja strategiat
Asiakas- ja palvelukokemuksen johtaminen
Palvelusalkun hallinta
Palveluiden rakenne
Palvelujen johtaminen käytännössä
Koulutuksesta on tarjolla sekä julkisia että asiakaskohtaisia toteutuksia. Julkiset toteutukset ovat tarjolla Oppia.fi-koulutusportaalissa ja ovat aina muodoltaan vakioita. Asiakaskohtaiset toteutukset sovitaan tapauskohtaisesti ja niihin voidaan sisällyttää mm. asiakkaan toiminnan kannalta keskeisiä painotuksia.
Kenelle koulutus on tarkoitettu?
Koulutus soveltuu niin ICT-palveluiden kehityksestä vastaaville kuin myös esim. HR-, kiinteistö-, talous tai muiden konsernipalveluiden parissa työskenteleville henkilöille. Esimerkiksi seuraavissa työtehtävissä työskentelevät henkilöt ovat kokeneet koulutuksen hyödylliseksi.
Liiketoiminta- ja palvelupäättäjät
Palvelu-/tuoteomistajat
Johtavat ITSM-asiantuntijat
Arkkitehdit
Palvelujohtamisen konsultit
SMO/SIAM-roolit
Koulutustapa & materiaalit
Luokka- tai onlinekoulutus & harjoitustehtävät
Koulutusmateriaalit (FI, PDF)
Todistus osallistumisesta pyydettäessä.
Kesto
1 päivä (09:00 – 17:00) tai online toteutuksena 2 x 0,5 päivää.
Valitse mieluisampi yhteyshenkilö alta ja kysy lisää!
CEO | Co-Founder | Myyntijani.palmu@justin.fi+358 40 534 7516Lue henkilöesittely
Evästeasetukset
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Toiminnallinen
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Tilastot
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Markkinointi
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.