Digitaalinen Palvelukatalogi – Palvelujen Johtaminen

Kehitä organisaatiosi asioiden suorittajasta arvon tuottajaksi – rakenna palvelujohtamisesta kilpailuetu. 

Osallistu päivän koulutukseen, jossa Justinin kokeneet asiantuntijat antavat käytännön työkalut palvelujen menestyksekkääseen johtamiseen.

Ilmoittaudu »

Kysy asiakaskohtaisesta koulutuksesta »

Mistä tässä on kyse?

Siirry suorittajasta arvon tuottajaksi! Tämä koulutus tarjoaa liiketoimintalähtöisen näkökulman palvelujohtamiseen, jossa painopiste on palvelullistumisen hyödyntämisessä strategisena kilpailuetuna. Päivän aikana osallistujat oppivat, miten palvelut voidaan asemoida osaksi liiketoimintastrategiaa, miten palvelusalkkua hallitaan tehokkaasti ja miten palveluiden elinkaari nivoutuu arvoa tuottaviin prosesseihin.

Koulutus tarjoaa sinulle ja organisaatiollesi seuraavat hyödyt:

  • Ymmärrys palveluliiketoiminnan strategisista ulottuvuuksista
  • Kyky johtaa asiakas- ja työntekijäkokemusta rinnakkain
  • Työkalut palveluprosessien ja laadunhallinnan kehittämiseen
  • Valmiudet johtaa muutosta ja innovointia palveluympäristössä
  • Näkemys ekosysteemien ja arvoverkostojen johtamisesta

Digitaalinen palvelukatalogi – Palvelujen Johtaminen -koulutus yhdistää teoriaa ja käytäntöä: osallistujat pääsevät työskentelemään konkreettisten harjoitusten parissa, kuten palvelustrategian määrittely, palvelusalkunhallinnan tavoitteiden asettaminen ja elinkaaren vaiheiden tunnistaminen. Tämä ei ole pelkkää oppimista – tämä on muutosmatka kohti vaikuttavampaa palvelujohtamista.

Koulutustoteutukset ja -sisältö?

Päivän mittainen koulutus sisältää luentomuotoisen opetuksen lisäksi harjoitustehtäviä ja kouluttajan fasilitoimaa keskustelua. Luento-osiossa käsitellään seuraavat asiat:
  • Palveluliiketoiminta ja strategiat
  • Asiakas- ja palvelukokemuksen johtaminen
  • Palvelusalkun hallinta
  • Palveluiden rakenne
  • Palvelujen johtaminen käytännössä

Koulutuksesta on tarjolla sekä julkisia että asiakaskohtaisia toteutuksia. Julkiset toteutukset ovat tarjolla Oppia.fi-koulutusportaalissa ja ovat aina muodoltaan vakioita. Asiakaskohtaiset toteutukset sovitaan tapauskohtaisesti ja niihin voidaan sisällyttää mm. asiakkaan toiminnan kannalta keskeisiä painotuksia.

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Koulutus soveltuu niin ICT-palveluiden kehityksestä vastaaville kuin myös esim. HR-, kiinteistö-, talous tai muiden konsernipalveluiden parissa työskenteleville henkilöille. Esimerkiksi seuraavissa työtehtävissä työskentelevät henkilöt ovat kokeneet koulutuksen hyödylliseksi.

  • Liiketoiminta- ja palvelupäättäjät
  • Palvelu-/tuoteomistajat
  • Johtavat ITSM-asiantuntijat
  • Arkkitehdit
  • Palvelujohtamisen konsultit
  • SMO/SIAM-roolit

Koulutustapa & materiaalit

  • Luokka- tai onlinekoulutus & harjoitustehtävät
  • Koulutusmateriaalit (FI, PDF)
  • Todistus osallistumisesta pyydettäessä.

 Kesto

  • 1 päivä (09:00 – 17:00) tai online toteutuksena 2 x 0,5 päivää.

Valitse mieluisampi yhteyshenkilö alta ja kysy lisää!

Mika Lyytinen

Tuoteryhmäpäällikkö | Partner ml@justin.fi Lue henkilöesittely

Jani Palmu

CEO | Co-Founder | Myynti jani.palmu@justin.fi +358 40 534 7516 Lue henkilöesittely