Thomas Riska

Palvelunhallinta ja asiakaspalvelu ovat olleet osa Thomaksen työkenttää koko hänen työuransa ajan. Alun hands-on asiakaspalvelutehtävien jälkeen hän siirtyi kehitystehtäviin, jotka painottuivat vahvasti tietohallinnon pariin. Thomas on toiminut konseptien ja prosessien kehittäjänä sekä järjestelmäkehityksen parissa palvelupäällikkönä ja tiiminvetäjänä vastaten palveluiden eri elementeistä. Keskeistä näissä rooleissa on ollut asiakkaan/loppukäyttäjän tarpeiden tunnistaminen ja ymmärtäminen. Thomas toimi palvelunhallinnan ja palvelukehityksen tehtävien parissa Nokialla yli 15 vuotta jona aikana hän oli mukana kehittämässä yhtiön eri toimintoja aina myynnistä valmistukseen ja toimitukseen.

Ennen siirtymistään Justinille, Thomas toimi konsulttina ja asiantuntijana sekä tietoturvan (IAM) että tietosuojan parissa. Tehtäviin kuului asiakassuhteiden hoito ja asiantuntijapalveluiden tuottaminen sekä kotimaisille toimijoille että kansainvälisille suuryrityksille.

Perheellisen Thomaksen vapaa-aika kuluu enimmäkseen Kirkkonummella sijaitsevan vanhan omakotitalon (loppumattomassa) ylläpidossa ja kunnostuksessa, sekä liikunnan parissa.

Takaisin