Mikko Juola

Mikko on ratkonut IT-haasteita jo vuodesta 1999 lähtien. Viimeisen 10 vuoden ajan hän on keskittynyt asiakkaiden palvelunhallinnan kehittämiseen. DI-taustan ja oman kiinnostuksen kautta työtehtävät ovat painottuneet järjestelmien kehittämiseen, vaatimusmäärittelyihin, tietomalleihin ja käyttöönottoihin. Etenkin se, miten tietojärjestelmät mahdollistavat nykyaikaisen palvelutuotannon ja miten toistuvat tehtävät voidaan automatisoida ovat Mikon sydäntä lähellä. Uudet mahdollisuudet innostavat ja Mikko onkin aina valmis kokeilemaan uusia työkaluja ja -tapoja palveluiden parantamiseksi. Työuran aikana Mikko on myös fasilitoinut työpajoja, toiminut esimiestehtävissä, pitänyt koulutuksia, vetänyt läpi projekteja sekä koordinoinut offshore toimintaa moniasiakas/-toimittaja ympäristöissä.

Mikolla on vahvaa osaamista ja useiden vuosien kokemus sekä lukuisia sertifikaatteja monista palvelunhallinnan työkaluista, viimeisimpinä ServiceNow ja BMC Remedy. Parhaiden käytäntöjen puolelta tuttuja ovat mm. ITIL, Togaf ja IT4IT. Kokonaisuuksien hahmottaminen ja IT-jargonin tulkinta yhdessä sopivien fasilitointimenetelmien kanssa auttavat yhteisen ratkaisun löytämisessä. Tyytyväiset asiakkaat todistavat myös, että Mikon kanssa on helppo ja mukava työskennellä.

Mikon perheeseen kuuluu ihana vaimo ja pieni tytär. Ja aina, kun muun perheen silmä välttää, on Mikko pelaamassa frisbeegolfia kavereidensa kanssa. Mikko on hurahtanut lajiin sen verran vahvasti, että alunperin omaan käyttöön tarkoitettu tulospalvelu on nyt tuhansien pelaajien käytössä ja pelkän pelaamisen lisäksi on pitänyt sotkeentua myös seuratoimintaan ja kilpailujen ja muiden tapahtumien järjestämiseen.

Ota yhteyttä

Loading

Kuinka voimme auttaa?

Fields marked with an * are required

Tilaa JustInin uutiskirje

Fields marked with an * are required