Palvelutuotteistuksella parempaa asiakaskokemusta

Palvelutuotteistuksella parempaa asiakaskokemusta

Mitä asiakaskokemuksen kehittämisen eteen voidaan tehdä tuotteistamisen ja palvelusuunnittelun keinoin? Tästä puhumme aamiaisseminaarissa 23.11.2017. Lukaise ohjelma alta ja ilmoittaudu heti mukaan!

Tapahtuma on maksuton ja tarkoitettu kaikille palveluiden systemaattisesta kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille. Todennäköisimmin työskentelet palveluiden kehityksen, tuotteistamisen, tuottamisen, johtamisen tai asiakaspalvelun parissa.

Aika: 23.11.2017 klo 08:00 – 10:30

Paikka: Lars Sonckin kaari 16, 02600 ESPOO – Terra-talo, Auditorio

Ilmoittaudu mukaan


Ohjelma

08:00 – 08:30 Aamiainen ja rekisteröityminen
08:30 – 08:45 Seminaarin avaus
08:45 – 09:30
Palvelut ja uusi teknologia tuomassa tasapainoa työhön ja vapaa-aikaan
Pete Nieminen, CIO & Palvelujohtaja, Enfo Oyj

Worklife ei tarkoita työn tuottavuuden parantamista, vaan työn ulkopuolisen ajan huomioimista. Enfon CIO ja palvelujohtaja Pete Nieminen kertoo miten palvelusuunnittelu ja huolellinen tuotteistus vei perinteisen ”digital workplace”-ajattelun ulkopuolelle ja loi täysin uuden näkemyksen työn tuottavuuden ajatteluun.

09:30 – 09:45 Kahvitauko
09:45 – 10:25

Tuotteistettua palvelua vai kaikki käy?
Aki Lähteenmäki, Palveluarkkitehti, JustIn Group Oy

Justinin Aki Lähteenmäki pohtii esityksessään standardoitujen palveluiden ja räätälöityjen ratkaisujen tuomia hyötyjä sekä mahdollisia haittoja asiakaskokemuksen näkökulmasta. Oli kyseessä sitten organisaation sisäinen tai liiketoiminnan keskeinen palvelu, voidaan palvelusuunnittelulla ja tuotteistamisella saavuttaa merkittäviä tuloksia.

10:25 – 10:30 Seminaarin päätössanat

Ilmoittaudu mukaan

Ota yhteyttä

Loading

Kuinka voimme auttaa?

Fields marked with an * are required

Tilaa JustInin uutiskirje

Fields marked with an * are required